Thursday, April 14, 2011

Kisah Benar dari Kolam V6

Pada petang 27 Mac 2009, bos Mapley merangkap Chairman aka CEO Mapley Holding telah mencemar duli dgn menyertai anak2 buahnye memancing d kolam v6..beliau yg pertama kali memegang batang joran telah berjaya memperdayakan seekor ikan ntuk makan umpannye..berat ikan yg berjaya diangkat dek bos mapley itu lebih kurang 13kg bahagi 100..hasil tangkapan itu telah berjaya d'masak oleh chef d'tomyam tropika ( aku pelik gak asal bos mapley xsoh chef salam je masak ) haha...okla..chow dulu..salam corner..moga ketemu lagi pada lain mase..akhir kata, majulah mapley ntuk negara..:)

* Hak cipta terpelihara Pokgat (Nuar)

notakecik: semasa bersembang dengan Pali tiba-tiba beliau teringat akan rakan-rakan seperjuangan. Rakan seperjuangan yang pernah tidur sebantal dan makan sepinggan. Beliau lantas membuka http://mapl3ytopia.blogspot.com untuk mengenang kembali kisah suka duka bersama. Gua juga turut sama membuka blog tersebut. Tiba-tiba gua terpandang artikle di atas. Begitu menarik perhatian gua. Tujuan gua menulis artikle ini adalah untuk menarik minat ahli-ahli Mapley yang masih aktif memancing di luar sana untuk sama-sama kita mengatur trip memancing bersama jika berkelapangan suatu hari nanti. Semoga persahabatan dan ukhuwah kita kekal selamanya. InsyaAllah!     






Antara gambar-gambar kenangan dengan beberapa ahli Mapley yang turut serta ketika trip Kenyir pada tahun 2010. Semoga kita dapat memancing bersama lagi!

2 comments:

This line starts after some blank space at left This line starts after some blank space at left This line starts after some blank space at left
This line starts after some blank space at left