Wednesday, November 20, 2013

Haruan Sepurnama

Agaknya sudah sepurnama gua tidak meng-update blog gua ini. Kesibukan dengan alam realiti menyebabkan gua jarang-jarang berada di dalam alam maya. Di sini, gua sekadar ingin berkongsi beberapa keping gambar untuk tatapan pelayar blog GLC berkenaan aktiviti mengilat gua bersama rakan-rakan sepurnama ini. Enjoy!

Haruan di Kampung Slow Machang dengan gewang River2Sea BullyWa

Softplastic Trigger-X dibaham haruan curut ini 

Dua orang kanak-kanak mendayung bot fiber untuk memasang tembila di Danau Rong Chenok

Cikgu Hamad pose bersama haruannya ditewaskan menggunakan An Jump Frog

Spinnerbait jenama Seahawk ini mempunyai renangan yang cantik dan stabil

Katak moktan jenama Eupro yang ditambah propeller effektif dimainkan di kawasan air yang cetek

Katak palsu vs katak hidup. Siapa lebih hebat??


 

No comments:

Post a Comment

This line starts after some blank space at left This line starts after some blank space at left This line starts after some blank space at left
This line starts after some blank space at left